هنر عکاسی تبلیغاتی - قسمت دوم

جلسه استراتژی
مارک شولتز، عکاسی که مشتریان معروفی همچون کمپانی آیگه، بنگ و اولفسن و دوربین های کانن دارد می گوید:
اگر مشتریان بتوانند راهنمای بصری خود را در مورد آنچه که می خواهند از عکس تبلیغاتی دریافت کنند، به من منتقل کنند، میتوانند تفاوت بسیار زیاد و تاثیر گذاری درعکاسی من ایجاد کنند.
اغلب شما می توانید برای مدت طولاتی با یک مشتری بنشینید و در مورد چیزی که دوست دارید، یک عکس به تصویر بکشید وصحبت کنید اما شما نمی توانید هرگز درکی از اهداف خود به وضوح آنچه تصاویر از نظر بصری به مشتری منتقل می کنند به ذهن ایشان متبادر نمایید.
این موضوع، هنگام کار با آژانس های کوچکتر و مشتریان، بسیار مهم است.
در حالیکه آژانس های تبلیغاتی بزرگ ممکن است تصمیم به فرستادن مدیر هنری مجموعه برای نظارت و هذایت کار عکاس بگیرند( که البته این تصمیم معمولا شامل حال مشتریان با بودجه محدود نمی شود)
بسیاری بر مهارت و خلاقیت عکاس تکیه می کنند تا تصویر درستی، طبق پارامترهای تعیین شده در جلسه استراتژی به دست آورند.
مشتریان، اغلب در پی آن هستند که مفاهیم اساسی و پیامهایی را که دلشان می خواهد با تصویر منتقل کنند.آنها کنترل خلاق را به عکاس می دهند و او نیز قادر به استفاده از فرصت های غیر منتظره ای می شود که در طول عکسبرداری پیش می آید.
اغلب در یک پروسه خلاق، شما با یک ایده ساده شروع می کنید و در نهایت با رشد تمام چیزهایی که گفته و انجام می شود، به نتیجه ای کاملا خاص و متفاوت دست می یابید.
ترجمه از تیم مترجم تکما
جهت عکاسی تبلیغاتی و صنعتی خلاق با کارشناسان ما در تماس باشید
 88451707-021
8845805-021
تماس تلگرام و واتس اپ: 09903048851
برجسب ها: عکاسی عکاسی_تبلیغاتی، پرتره، عکاسی_هنری، ایده_عکاسی، مارک_شولتز، دوربین_کانن، کمپین_تبلیغاتی، بیلبورد، برشور، مجلات، عکس_خلاق، عکس_طبیعی ، تولید_محنوا، مهارت، خلاقیت، مشتری، آژانس_تبلیغاتی، عکس_غرفه، ترجمه، مقاله_عکاسی، تصویر سازی
 




به اشتراک گذاری، ایمیل و چاپ:
share share share share share share Print


چه خبرتونه ... چه خبرتونه؟ | باشگاه اعضای تکما | عضویت در باشگاه | ثبت سفارش | انتقادات و پیشنهادات | سایت های مرتبط
کانون آگهی و تبلیغات تک مبلّغ ایرانیان           مشاوره، طراحی و اجرای سایت : شرکت راوش
© ۱۳۹۹ تمامی حقوق محفوظ است.