هنر عکاسی تبلیغاتی - قسمت اول

عکاسی مهمترین عنصر اکثر کمپین های تبلیغاتی است.کپی رایت کننده ها ، ساعت ها وقت صرف تولید یک سرتیتر چشمگیر و توضیح مزایای یک محصول می کنند؛ این در حالی است که این یک تصویر خوب است که بیش از هر توضیحی ، بیننده را جذب می کند و همچنین، تصویر آخرین چیزی است که بیننده ممکن است فراموش کند.
تصاویر تبلیغاتی ممکن است در بیلبوردها و مجلات ، پوسترها و برشورها استفاده شوند. آنها ممکن است تصور ساده ای از یک محصول یا یک مدل باشند یا می توانند شامل گرافیک پیچیده ای باشند و از آخرین و به روزترین تکنیک های پس تولید استفاده کنند تا نشان دهند که این شرکت در زمینه کاری خود پیشرو و بالغ است.
در هر یک از این ستاریوها ، برنامه ریزی حیاتی است .
ترجمه از تیم مترجم تکما
جهت عکاسی تبلیغاتی و صنعتی خلاق با کارشناسان ما در تماس باشید
 88451707-021
8845805-021
تماس تلگرام و واتس اپ: 09903048851
برچسب ها: خلاقیت، عکاسی، عکاسی حرفه ای، عکس هنری، تبلیغات، عکس تبلیغاتی، عکس پرتره، هنر تبلیغات، مقاله عکاسی، مقاله هنری، سناریو، کمپین تبلیغاتی کپی رایت




به اشتراک گذاری، ایمیل و چاپ:
share share share share share share Print


چه خبرتونه ... چه خبرتونه؟ | باشگاه اعضای تکما | عضویت در باشگاه | ثبت سفارش | انتقادات و پیشنهادات | سایت های مرتبط
کانون آگهی و تبلیغات تک مبلّغ ایرانیان           مشاوره، طراحی و اجرای سایت : شرکت راوش
© ۱۳۹۸ تمامی حقوق محفوظ است.