غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه ساز نمایشگاه

تکما بهترین نیست اما بهترین ها مشتری تکما هستند…

غرفه سازی تکما از سال 1392 مشغول به فعالیت غرفه سازی شده و تا کنون افتخار همکاری با بهترین مشتری ها را داشته است.

آنچه که امروزه در تبلیغات باعث دغدغه و نگرانی شرکت ها و موسسات گشته است، عدم امکان برون سپاری خدمات غرفه سازی از صفر تا صد شده است و تکما این افتخار را دارد که از ابتدا تا انتهای خدمات مربوط به نمایشگاه (طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی) مشتریان را علاوه بر فعالیت های تبلیغاتی مربوطه (ساخت و پخش تیزر تبلیغاتی و تبلیغاتی محیطی در فضای نمایشگاه) برعهده بگیرد و همچنین افتخار ما داشتن مشتریانی است که سال ها به خدمات ما اعتماد نموده اند.

بی شک یکی از مهمترین بخش های هر نمایشگاه ساخت و آرایش غرفه است و اهمیت آن در حدی است که میتواند باعث موفقیت یا عدم موفقیت در یک نمایشگاه شود.

امروزه در صنعت نمایشگاهی غرفه داران به این باور رسیده اند که برای داشتن نمایشی موفق، نیاز به جذب و درگیر نمودن بازدیدکنندگان از غرفه می باشد و می توان بیان نمود که غرفه در نمایشگاه به منزله کارت شناسایی یک شرکت و غرفه دارا است.  غرفه سازی نمایشگاه  هنری است که به ساخت یک غرفه زیبا، مدرن و پسندیده منجر می شود. غرفه سازی دارای نکات فراوان و مراحل متعددی می باشد.

ویژگی های غرفه های نمایشگاهی

به عنوان نمونه یک غرفه نمایشگاهی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • جذابیت لازم
  • هماهنگ با نوع کالا و خدمات
  • موقعیت مکانی مناسب
  • قابل درک بودن پیام طراح و شرکت برای بازدیدکنندگان

اهداف حضور در نمایشگاه

افراد بسیاری برای خرید یا دیدن محصولات و برندهای جدید به نمایشگاه هایی که به صورت دوره ای برگزار می شود رجوع می کنند. شرکت در این نمایشگاه ها به عنوان یک برند می تواند یک فرصت استثنایی برای معرفی شرکت تازه تاسیس و یا عرضه محصولات جدید یک برند قدیمی باشد.

مهمترین جزء هر نمایشگاهی فارغ از ماهیت آن، غرفه نمایشگاهی می باشد که به فراخور نوع خدماتی که برند شما عرضه می کند طراحی می شود. در نمایشگاه هایی که در سطح شهر و در طول دوره های متفاوت برگزار می شود، معمولا اکثر برندها که رقبای شما نیز محسوب می شوند، در این گونه فضاهای جمعی شرکت می کنند.

مهمترین فاکتور برای معرفی بهتر پیشی گرفتن از رقیبان می باشد که این کار مستلزم طراحی غرفه نمایشگاهی زیبا و به یادماندنی می باشد تا بتوانید برند خود را در ذهن مخاطب خود ثبت کنید و به عبارت دیگر باید فراموش نشدنی به نظر برسید.

نکات مهم در ساخت غرفه نمایشگاهی

نحوه بازاریابی در غرفه نمایشگاهی به گونه‌ای است که موجب می شود افراد زیادی قادر به درک بهتر محصولات و خدمات ارائه شده توسط شما شوند؛

زیرا اگر ساخت غرفه نمایشگاهی به دست افرادی توانمند و باتجربه باشد در همان ابتدای امر در ساخت غرفه نمایشگاهی به گونه ای عمل می کنند که تناسب زیادی بین نوع غرفه و فعالیت شرکت به وجود بیاید و هماهنگی کاملی بین اجزای غرفه و طراحی آن وجود داشته باشد.

نکته دیگر در هنگام انتخاب غرفه های نمایشگاه، توجه به وضعیت مکانی غرفه و جذابیت بالای آن می باشد. قواعدی که در ساخت غرفه بسیار حائز اهمیت است این است که باید شرایط لازم برای حضور بازدیدکنندگان ایجاد شود.

همچنین فضای مناسبی برای انجام مذاکرات با مشتری وجود داشته باشد تا حریم هایی در غرفه برای مراجعه کنند گان وجود داشته باشد. استفاده از مبلمان مناسب نیز می‌تواند تاثیر زیادی در نحوه بازاریابی داشته باشد.

فضاهای تشکیل دهنده ی غرفه های نمایشگاهی

فضای غرفه می تواند به تعدادی و یا همه موارد زیر تقسیم شود :

فضای:

  • نمایش کالاها
  • بخش اطلاع رسانی
  • مذاکره و مشاوره
  • نمایشهای تصویری
  • مبلمان اداری
  • خدمات و پذیرایی
  • انبار یا لوازم اضافی
  • آموزش

غرفه سازی نمایشگاهی – جهت طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود با طراحی ایده آل و متریال مناسب و تحویل به موقع با شماره 0218845080-09123048851 با کارشناسان تکما تماس حاصل نمایید:

021-88450805-88451707

واتساپ: 09903048851