پشتیبانی
021-88450805

Search
Close this search box.

اس مارکتینگ و هدف آن چیست

اس مارکتینگ و هدف آن چیست

اس مارکتینگ و هدف آن چیست – اس مارکتینگ فرآیند یکپارچه سازی فروش و بازاریابی یک کسب و کار است.

اس مارکتینگ و هدف آن چیست؟

SMARKETING اصطلاحی است که در عصر بازاریابی مدرن ابداع شده است. استفاده از رسانه های اجتماعی، بازاریابی موبایلی و سایر روش های تبلیغات دیجیتال برای بازاریابی محصولات یا خدمات را توصیف می کند.

اگر می خواهید در مورد بازاریابی و چگونگی کمک به رشد کسب و کارتان بیشتر بدانید، این متن و مطالب مرتبط را را تا انتها بخوانید.

هدف این است که واحدهای فروش و بازاریابی یک رویکرد یکپارچه مشترک در انجام کارها داشته باشند. طبق مطالعه ای در سال 2010، این روش می تواند منجر به رشد درآمد سالانه تا 20٪ شود.

اس مارکتینگ و هدف آن چیست – هدف اس مارکتینگ، ارتقای محصول یا خدمات به خریداران بالقوه و در عین حال ادغام این فرآیند با فعالیت‌های بخش فروش است.

دپارتمان های فروش و بازاریابی باید مرتباً با یکدیگر در تعامل باشند و بر روی یک اصطلاح مشترک به توافق برسند و از داده‌ها در کل فرآیند فروش و بازاریابی استفاده کنند تا فرصت های بالقوه‌ خوب را شناسایی و میزان پیشرفت و روند انجام آنها را پیگیری کنند.

این بازاریابی زمانی بهتر عمل می کند که یک شرکت گزارشهای حلقه بسته را به وسیله ردیابی جنبه های خاص موفقیتش از طریق تلاش های فروش مستقیم انجام دهد. به گفته یک منبع، بازاریابی هوشمند در حدود سال 2000 در نتیجه بهبود قابلیت های مرورگر وب آغاز شد.

اس مارکتینگ چیست؟

قبل از اینکه به صحبت درباره اس مارکتینگ و هدف آن چیست بپردازیم باید بدانیم اس مارکتینگ چیست؟

فرآیند استفاده از رسانه های اجتماعی، بازاریابی موبایلی و سایر فناوری های دیجیتال برای دستیابی به مشتریان جدید یا موجود است.

این تعریف ساده به نظر می رسد، اما تعاریف ساده اغلب به توضیحات طولانی منجر می شود.

اس مارکتینگ بازاریابی هوشمند

مثال: یک خط لوله متشکل از دو بخش لوله را تصویر کنید. یکی بازاریابی و دیگری فروش. هر چقدر خوب این لوله‌ها را به هم وصل کرده باشید احتمال نشتی چیزی که از داخل آن‌ها می‌گذرد بیشتر از زمانی است که از یک قطعه لوله استفاده شود.

سرنخ هایی که از بازاریابی به فروش منتقل می شوند، احتمال بیشتری دارد که نشت کنند (یعنی ممکن است سبب از دست دادن علاقه، آزرده شدن، گیج شدن شود).

این انتقال باعث شده است که بسیاری از سازمان ها پولی را از دست بدهند که ممکن است حتی از آن اطلاعی نداشته باشند.

شما این مشکل را با ترکیب دو واحد به بهترین شکل ممکن حل می کنید.

هدف از اس مارکتینگ چیست؟

هدف اس مارکتینگ مشابه با بازاریابی سنتی است؛ هر دو به افزایش فروش با ایجاد آگاهی و تولید سرنخ می پردازد.

اما برخلاف روش‌های سنتی‌تر، هدف در اینجا به طور کلی متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای خرید نیست، بلکه هدف این است که آنها را با استفاده از تلفنشان، با فروش های ویژه درگیر و متقاعد کنید.

به عنوان مثال، هدف تبلیغات بنری ممکن است ترغیب افراد به بازدید از وب سایت شما باشد، در حالی که هدف استراتژی اس مارکتینگ این است که راهکارهایی را استفاده کند که منجر به جذب مشتری و فروش شود.

تکنیک‌های بازاریابی مانند سئو و بازاریابی ایمیلی بیشتر به ایجاد مشتریان بالقوه تبدیل شده‌اند تا جذب مشتریانی که آماده خرید هستند.

یک اس مارکتر (بازاریاب در روش اس مارکتینگ) تا حد زیادی به روش های ایجاد لید مانند تولید محتوا متکی است.

تولید محتوای هدفمند، یک راهکار قوی و همیشگی است.

ثبت سفارش آنلاین تولید محتوا

محتوا پادشاه است.

ترجمه و تالیف: رزا خادمیان / دکترای مدیریت تحول دیجیتال

موضوعات مرتبط با اس مارکتینگ و هدف آن چیست :

6 گام برای ادغام فروش و بازاریابی (ایجاد اس مارکتینگ)

5 ابزار بازاریابی در روش اس مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

فهرست