پشتیبانی
021-88450805

Search
Close this search box.

انواع غرفه نمایشگاهی

انواع غرفه نمایشگاهی

انواع غرفه نمایشگاهی

  • خودساز یا غرفه چوبی
  • مدولار یا پارتیشن
  • ماکسیما
  • اسپیس فریم space frame

غرفه خودساز یا غرفه چوبی:

غرفه های چوبی همان طور که از نام آن مشخص است از نئوپان و ام دی اف و حتی برخی موارد از آهن ( البته در چارچوب قانونی نمایشگاه) ساخته می شود و یکی از انواع غرفه نمایشگاهی است.

به دلیل استفاده از این مواد این نوع غرفه دو مزیت دارد:

چرا که می توان از طرح ها و رنگ مختلف برای ساخت غرفه استفاده کرد و غرفه را با شکلهای دلخواه طراحی نمود.

غرفه مدولار یا پارتیشن:

دومین نوع انواع غرفه نمایشگاهی، غرفه مدولار است که از پایه، قید و پنل با ارتفاع عموما ۲۴۰ سانتی متر که به فاصله یک متر از هم به  یکدیگر  متصل می شود، تشکیل شده است و در متراژهای مختلف قابل اجرا است. سازه فوق فقط مناسب فضا های بسته است زیرا در برای آب و باد آسیب پذیر است.  چنانچه مشارکت کننده بخشی از یک نمایشگاه باشد نیازی به اینکه شخصا اقدام به ساخت کند نیست و قرارداد ساخت به طور کلی توسط ستاد برگزاری با مجری منعقد می گردد.

غرفه ماکسیما:

غرفه ماکسیما یا سازه ماکسیما نیز یکی دیگر از انواع غرفه نمایشگاهی و مدلهای ساخت و طراحی سریع غرفه می باشد سازه ماکسیما همانند غرفه های مدولار از پایه، قید و پنل ساخته می شود. تفاوت آن این است که ترکیب رنگی و نوع قید و پنل متفاوت است. البته سازه ماکسیما شرکت های مختلف با هم متفاوت بوده و هر یک از طرح خاصی استفاده می کند. چنانچه در این سازه از پنل های رنگی و پایه با ارتفاع بالای سه متر استفاده گردد با کمی سلیقه میتوان طرح های زیبایی را اجرا نمود.

غرفه اسپیس فریم space frame :

از انواع غرفه نمایشگاهی، غرفه اسپیس فریم یکی از سازه های محکم است و مناسب نمایشگاه هایی که نیاز به سازه با استحکام بالا دارد. سازه این غرفه ها از نوع فلزی است و در فضای باز هم قابل استفاده است. و با برزنت و چادر مسقف می شود و می توان به دیواره آن را با نبر و فلکسی تزئین کرد. چنانچه غرفه سازی در فضای باز بوده و یا غرفه سازی مدولار به طور عموم استفاده شده باشد، مشارکت کننده می تواند با ارائه درخواست غرفه خود ساز از ستاد برگزاری و طی مراحل قانونی و همچنین عقد قرارداد با یکی از شرکت های دارای گرید اقدام به برپایی غرفه خود کند.

طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

جهت مشاوره رایگان انواع غرفه نمایشگاهی و سفارش طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود می توانید با شماره های زیر تماس باشید:

021-88451707-88450805

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

فهرست