پشتیبانی
021-88450805

Search
Close this search box.

چرا سر رسید تبلیغاتی؟

چرا سر رسید تبلیغاتی؟

چرا سر رسید تبلیغاتی : چرا اکنون مردم اغلب چیزی به سادگی کاغذ را انتخاب می کنند؟ ما در دنیایی پر از فناوری زندگی می کنیم، اما کاغذ همچنان مانند همیشه محبوب است.

آیا به این دلیل است که نوشتن یادداشت یا ایده با خودکار رضایت بخش تر از ضربه زدن روی موبایل یا تبلت است؟ چون در صورت افتادن یک سر رسید نباید نگران شکسته شدن آن باشید؟ چون ارزانتر است؟ قابل اعتمادتر؟ چون باتریش تمام نمیشود؟

سر رسید های مارک دار هنوز به طور باورنکردنی در افزایش آگاهی از برند شما و در نهایت افزایش فروش موثر هستند. داشتن یک دفترچه یادداشت و در دست گرفتن یادداشت ها، نوشتن ایده های خلاقانه یا برنامه ریزی را آسان تر می کند بنابراین گیرندگان به صورت هفتگی یا روزانه از آن استفاده می کنند و دائما برند شما در معرض دید ایشان قرار می گیرد و در ناخودآگاه ذهن ها می نشیند و مشروعیت و محبوبیت بیشتری نسبت به برند رقبای شما ایجاد می کند.

در مورد استفاده از سر رسید با برند خود برای برقراری ارتباط طولانی مدت و به یاد ماندنی با مشتریان خود فکر کنید. با طیف وسیعی از روش های منحصر به فرد برای سفارشی کردن سررسید یا تقویم به همراه برند شرکت خود، می توانید یک هدیه تبلیغاتی که واقعاً متمایز است تهیه کنید.

پنج راه برای خلاق شخصی سازی سر رسید با برند شما 

اگر به دنبال یک راه خاص برای برجسته کردن سر رسید شرکت خود هستید، در اینجا پنج تکنیک شخصی سازی عالی وجود دارد که می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید:

لوگوی خود را با چاپ طلایی یا نقره ای برجسته کنید

این روش از همان تکنیک برجسته سازی استفاده می‌کند، اما تفاوت آن در افزودن رنگ است و معمولاً از رنگ طلایی یا نقره‌ای متالیک استفاده می شود.

رنگ دلخواه را انتخاب کنید

اگر رنگ های استوک کاملاً آن چیزی نیست که به دنبال آن هستید، چرا یک رنگ کاملاً سفارشی را درخواست نمی کنید؟ اگر رنگ برند خاصی دارید، عالی است و می توانید از همان رنگ استفاده کنید. 

یک بند زیبا به سر رسید اضافه کنید

روبان های رنگی و یا بندهای کشی، قسمت کوچکی از سر رسید هستند که دور جلد سر رسید پیچیده شده است که یک عنصر چشم نواز و یک گزینه اضافی برای تبلیغات به شمار می رود.

یک قلم مشابه اضافه کنید

بدیهی است که سررسید برای نوشتن استفاده می شود پس خودکار یا روان نویس یکی از ملحقات اصلی آن است لذا می توانید با یک خودکار همراه با برند خود، ارزش بیشتری به سررسید خود اضافه کنید تا یک مجموعه هدیه دوست داشتنی برای مخاطب هدف یا پرسونای مشتری ایجاد نمایید.

صفحات تبلیغاتی / اطلاعاتی اضافه کنید

اگر نمی توانید تمام آنچه را که نیاز دارید در سر رسید خود قرار دهید، صفحات سفارشی اضافی را با اطلاعات یا گرافیک هایی که می خواهید گیرنده شما داشته باشد، اضافه کنید. مثل صفحات تماس شرکت، تقویم رویدادها، صفحات دستورالعمل، نقشه ها یا پیشنهادات ویژه

مجموعه سر رسیدهای ما را می توان با استفاده از تمام تکنیک های بالا شخصی سازی کرد.

ایده های خلاقانه سر رسید برای هدیه های تبلیغاتی و بازاریابی

ایده های خلاقانه سر رسید برای هدیه های تبلیغاتی و بازاریابی

دادن هدایای تبلیغاتی به مشتریان، یک استراتژی عالی برای حفظ کسب و کار شما در خط مقدم ذهن آنهاست. شکی نیست که دنیای تجاری امروز دنیای بسیار رقابتی است. این موضوع زمانی بیشتر صادق است که حضور پررنگ اینترنت را در این بحث در نظر بگیرید.

اینترنت به کسب‌وکارهای کوچک با منابع بازاریابی متوسط ​​امکان می‌دهد تا آگاهی از برند و در معرض دید قرار گرفتن برند خود را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و افزایش دهند، تا بتوانند با کسب‌وکارهای بزرگتر با بودجه های بازاریابی هنگفت، در انواع رویدادهای مجازی رقابت کنند.

 فایل PDF کاتالوگ سر رسید و لیست قیمت ها را دانلود کنید

Catalug 1402

1- سر رسید ها مملو از پتانسیل برندسازی هستند

هشما می توانید علاوه بر چاپ یا داغکوبی لوگو بر روی جلد سررسید، از جلدهای اختصاصی و یا برگه های اختصاصی داخل سررسید ها استفاده کنید و یا اکسسوری های جانبی با یک بسته بندی منحصر به فرد برای مشتریان خود تهیه کنید

مشاوره رایگان : 09123048851 – 02188451707

همچنین می توانید با قرار دادن یک پیام شخصی منحصر به فرد برای هر گیرنده با دستخط خودتان، آن را شخصی سازی کنید.

جلدها :  جلدهای جلویی و پشتی یک بوم عالی برای یک لوگو یا اثر هنری است. پوشش‌های داخلی را نیز می‌توان مارک کرد، به عنوان مثال با URL ، خط بند  یا  جزئیات تماس.

2 – سر رسید ها، هدایای تبلیغاتی مفیدی هستند

یک نظرسنجی توسط انجمن کالاهای تبلیغاتی بریتانیا  (BPMA) ، «مفید بودن» را به عنوان بهترین نکته سررسیدهای  تبلیغاتی، فهرست کرده است .

به این معنی که سر رسیدها اغلب  مورد استقبال قرار می‌گیرند و معمولا نگهداری می‌شوند و دوباره استفاده می‌شوند و یا افراد به اطلاعاتی که داخل آن نوشته اند بارها رجوع می کنند.

با اینکه در عصری هستیم که توسط فناوری احاطه شده‌ایم، بسیاری از ما هنوز از تجربه نوشتن لذت می‌بریم – و رشد برندهای لوازم التحریر  ثابت می‌کند که جهان همچنان منطقه امنی برای نوشتن دارد.

یادداشت کردن، سریع ترین و ساده ترین راه برای سازماندهی فهرست کارها است. بسیاری از ما می خواهیم افکار یا احساسات خود را در ابتدا یا انتهای روز ثبت و طبقه بندی کنیم .

و در راستای ترند جمعی در تلاش برای کمتر کشیدن انگشت، کلیک و بازگشت به اصول اولیه با قلم و کاغذ قدیمی می باشد.

سررسید تبلیغاتی و تاثیر آن در سلامتی

سررسید تبلیغاتی و تاثیر آن در سلامتی

به عقیده پزشکان نوشتن با دست، مزایای مغزی بسیار مثبتی دارد. برای بهبود مهارت های حرکتی، حافظه، آرامش و حتی خلاقیت خود و مشتریان خود، این هدیه بسیار مفید است و نشان می دهد که شما همواره دغدغه سلامتی مخاطبین خود را دارید.

3- محصولات کاغذی می توانند به شما در رسیدن به اهداف سبز کمک کنند

با توجه به اینکه بحران آب و هوا بیشتر و بیشتر به سرفصل ها تبدیل می شود، مشاغل به دنبال بهبود پایداری خود هستند – هم از نظر اخلاقی و هم برای تقویت بیشتر برند خود.

کاغذ یک محصول واقعاً طبیعی، تجدید پذیر و پایدار است  و سر رسید ها دارای اعتبار زیست محیطی قوی هستند . بیش از 72 درصد کاغذ در اروپا باز یافت مینشود، که آن را به یکی از بازیافتی ترین مواد تبدیل می کند.

کاتالوگ سر رسید ‌هایی (با جلد از جنس کرافت یا چرم) که قابل بازیافت هستند را

همین الان دانلود کنید

Catalug 1402

سر رسید ها به عنوان یک ابزار بازاریابی سنتی برای چندین سال در طیف گسترده ای از صنایع مورد استفاده قرار گرفته اند. آنها به یکی از ثابت ترین پلتفرم ها در ارائه تقویت برند تبدیل شده اند. چرا؟

زیرا:

  • سر رسید ها همراه با برند شما، با دیده شدن روی میز، در جلسات و هنگام مسافرت، آگاهی برند شما بین افراد افزایش میدهند.

  • سر رسید ها چند منظوره  هستند، به این معنی که برای مدت طولانی توسط همه افراد در صنایع مختلف استفاده خواهند شد.

  • سر رسید ‌ها یک یادگاری دائمی هستند به خصوص زمانی که به‌عنوان محل یادداشت‌ یا دفتر خاطرات استفاده میشوند ارزش زیادی دارند.

  • با وجود افزایش استفاده از تجهیزات دیجیتالی مانند کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت، نوت بوک ها و هنوز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

آیا مردم هنوز از سر رسید استفاده می کنند یا همه دیجیتال شده اند؟

آیا با افزایش استفاده از رایانه ها، لپ تاپ ها و تبلت ها، سر رسید ها از بین رفتنه اند؟

طبق آمار، در سال 2019 تعداد لپ‌تاپ‌های کمتری نسبت به سال 2008 در بریتانیا فروخته شد که نشان می‌دهد با وجود افزایش استفاده از رایانه و تبلت، ارزش آن‌ها در طول زمان همچنان باقی مانده است.

یک نظرسنجی اخیر توسط Neolab Convergence Inc نشان داد که متخصصان یادداشت برداری با قلم و کاغذ را برای افزایش بهره وری و نگهداری ترجیح می دهند.  از حدود 1000 پاسخگو، نزدیک به 75 درصد از افراد تجاری ترجیح می دهند در طول جلسات با قلم و کاغذ یادداشت برداری کنند.

در یک جلسه کاری، اطلاعات زیادی برای پردازش و سازماندهی وجود دارد، به این معنی که حفظ آن، اولویت اصلی است. هنگامی که از آنها در مورد یادداشت برداری در جلسات سؤال شد، 95 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که وقتی آنها را یادداشت می کنند، به خاطر سپردن آنها آسان تر است.

جالب‌تر از همه اینکه، 60 درصد از پاسخ‌دهندگانی که یادداشت‌ها را با دست می‌نوشتند، گفتند که آنها را بعد از جلسه تایپ هم می‌کنند. منظور این است که از سر رسید ‌ها به‌عنوان توسعه‌دهنده محل کار دیجیتالی و نه به‌عنوان جایگزین استفاده می‌شود.

استفاده از سر رسید ها به عنوان هدیه شرکتی یا شخصی

سر رسید ها برای هدایای شرکتی و شخصی مناسب هستند.

زیبایی استفاده از سر رسید ‌برای برند سازی در این است که گزینه‌های چاپ مختلفی مانند چاپ صفحه، چاپ دیجیتال و برجسته و حتی استفاده از لیبل های فلزی وجود دارد.

این اجازه می دهد تا انواع مختلفی از خروجی های چاپ را بسته به نیازهای کاربر نهایی انتخاب نمایید.

اگر در مورد انتخاب سررسید یا نوع چاپ سوالی دارید، همین امروز با تیم ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

تماس با کارشناس هدیه تبلیغاتی

چاپ روی صفحه : چاپ صفحه بهترین گزینه برای چاپ بلوک های جامد یا تکه های رنگی است. چاپ روی صفحه تکنیکی است که به موجب آن از مش برای انتقال جوهر بر روی یک ماده استفاده می‌شود، مگر در مناطقی که توسط شابلون مسدودکننده به جوهر نفوذناپذیر است.

یک تیغه یا اسکاج در سراسر صفحه نمایش حرکت می کند تا روزنه های مش باز را با جوهر پر کند و یک ضربه معکوس سپس باعث می شود صفحه نمایش با سطح، تماس بگیرد.

این باعث می‌شود که جوهر از طریق روزنه‌های مشبک به سطح برسد، زیرا صفحه پس از عبور از تیغه به عقب برمی‌گردد.

چاپ دیجیتال: اگر به دنبال گنجاندن طیف وسیعی از رنگ‌ها، پنتون خاص برای برند، گرادیانت های گسترده یا عکاسی تمام رنگی هستید،  چاپ دیحیتال بهترین گزینه شماست.

این به شما امکان می دهد فقط به چاپ لوگوی شرکت نپردازید و به طراحان گرافیک خود اجازه دهید با طراحی خلاق، آزادانه عمل کنند. به این ترتیب، می توانید تصویر و متن را به بهترین نحو با یک سررسید فوق العاده مقرون به صرفه ترکیب کنید.

برجسته کردن: نشان یا علامت تجاری روی قالب برنجی حک می شود، گرم می شود و در جلد دفترچه یادداشت شما قرار می گیرد. که به آن داغکوبی می گویند و مناسب سررسید با جلد چرمی است.

لیبل فلزی: اگر به‌دنبال کالایی هستید که نه‌تنها نظر مخاطبان را برانگیزد،  از لیبل طلایی یا نقره ای استفاده نمایید.

کاتالوگ سر رسید ‌ها را همین الان دانلود کنید

Catalug 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

فهرست