پشتیبانی
021-88450805

Search
Close this search box.

چک لیست برندسازی شخصی

چک لیست برندسازی شخصی

چک لیست برندسازی شخصی

جهت دانلود چک لیست برندسازی شخصی ، روی تصویر زیر کلیک بفرمایید:

چک لیست برندینگ شخصی

برند سازی شخصی چیست؟

بیش از دو دهه از معرفی اصطلاح برند شخصی می گذرد. اما رشد این اصطلاح در سال های اخیر شگفت انگیز و جالب بوده است. برندسازی شخصی فرآیندی استراتژیک و آگاهانه برای نظارت و مدیریت تصویری است که دیگران از ما دارند. این تصویر باید ویژگی ها و مزایای ما را نسبت به کسانی که خدمات مشابه ارائه می دهند را به تصویر بکشد و به دیگران بگوید که چه چارچوب و اصولی بر رفتار و تصمیمات ما حاکم است. دیگران در نهایت با این تصویر قضاوت می کنند که رابطه آنها با ما چه ارزشی برای آنها ایجاد می کند. برندسازی مناسب باید بتواند هزینه تعامل با دنیا را کاهش دهد تا بتوانیم مسیر شغلی خود را طی کنیم.

به عقیده تام پیترز، برند سازی شخصی منحصر به افرادی با موقعیت و شرایط خاص نیست بلکه هر شخصی می تواند برند شخصی قدرتمندی داشته باشد.

مزایای برند سازی شخصی

در شرایطی که کسب مدارک و گواهینامه ها بسیار آسان شده و رقابت در زمینه های مختلف بسیار بالا است، برند سازی شخصی می تواند ابزاری متمایز کننده باشد و به شما کمک کند تا در بین افرادی که خدمات مشابه ارائه می دهند بهتر دیده شوید.
کسانی که برند شخصی قوی تری دارند، اگر خدمات و محصولات شان با کیفیت باشد، می توانند خدمات خود را با قیمت بهتری ارائه دهند و مشتریان وفادار بیشتری داشته باشند.
یک برند شخصی از شما یک “چهره انسانی” می سازد و شما با مخاطبان خود بیشتر آشنا می شوید و آنها بهتر با شما ارتباط برقرار می کنند.

چک لیست برندسازی شخصی چیست؟

اگر برای ساختن برند خود به روشی حرفه ای و دقیق وقت بگذارید، به جای اینکه دائماً به سمت مشتریان بروید، احتمالاً مخاطبان به سمت شما می آیند و هزینه جذب مشتری کاهش می یابد. چک لیست برندینگ شخصی به شما در داشتن برند حرفه ای شخصی کمک می کند.

جهت دریافت مشاور رایگان “چک لیست برندسازی شخصی” با کارشناسان تکما تماس بگیرید

فرم ثبت درخواست و مشاوره رایگان

 

سایر خدمات

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک می گذارم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

فهرست