پشتیبانی
021-88450805

Search
Close this search box.

مقایسه سه ابزار ایمیل مارکتینگ 

مقایسه سه ابزار ایمیل مارکتینگ

در این مقاله می‌خواهیم در مورد مقایسه سه ابزار ایمیل مارکتینگ صحبت کنیم و این سه ابزار را از زوایای مختلف بررسی و مقایسه کنیم. بنابراین پس از بررسی مطالب این مقاله به راحتی قادر خواهید بود ابزاری را انتخاب کنید که متناسب با اهداف و بودجه کاری خود باشد. و از آن برای کمپین های ایمیلی خود استفاده کنید.

اگر در انتخاب یک سرویس ایمیل مارکتینگ مشکل دارید، مطالعه مطالب این مقاله به شما کمک می‌کند. اگر می‌خواهید با 5 ابزار بازاریابی در روش اس مارکتینگ آشنا شوید روی لینک کلیک نمایید.

 

مقایسه سه ابزار ایمیل مارکتینگ

برای انتخاب یک ابزار ایمیل مارکتینگ، باید معیارهای مختلفی مانند قیمت، توانایی ادغام با ابزارهای دیگر و غیره را در نظر بگیرید. طبق گزارشی از وبسایت financesonline.comparisons.com، سه ارزیابی نرم افزار Mailchimp، Mailralite و Campaign هستند. مانیتور 9، 9.8 و 3.8 به ترتیب. همچنین درصد رضایت مشتری از این سه ابزار به ترتیب 98، 89 و 92 درصد است. برای بررسی و مقایسه این سه ابزار به مطالب زیر توجه کنید.

این بررسی را به طور خلاصه توضیح خواهیم داد:

  • ایمیل بازاریابی قطره ای؛ ایمیل‌های خودکار را بر اساس زمان‌های خاص یا تعامل با مشتری تنظیم کنید.
  • لیست توزیع ایمیل؛ این یک ویژگی در ابزار بازاریابی ایمیلی است که به کاربران اجازه می دهد برای هر کسی ایمیل ارسال کنند.
  • لیستی از موارد موجود را در همان زمان ارائه می‌دهد.
  • رویداد از طریق ایمیل ایجاد شده است. امکان ارسال ایمیل بر اساس یک رویداد خاص مانند تولد، سالگرد و ….
  • ترکیب پست؛ ارسال ایمیل های مشابه به گروه های مختلف مشترکین
  • مدیریت شخص ثالث؛ فرآیند نظارت و مدیریت کلیه بخش های خارجی مرتبط با بازاریابی ایمیلی.

 

نظارت و کنترل فعالیت کاربر در ابزار مناسب

مقایسه مدل های قیمت گذاری ابزارهای ایمیل مارکتینگ

Mailralite همچنین نرخ های پرداخت سالانه و ماهانه را برای نقل و انتقالات با حجم بالا ارائه می دهد. اطلاعاتی در مورد این قیمت ها
Millerlite در وب سایت Millerlite موجود است. پرداخت سالانه دارای 30٪ تخفیف در کل مبلغ است. به عنوان مثال، اگر شما قصد دارید به جای پرداخت 20 دلار در ماه، فقط 168 دلار (12 x 20 x 3.0) در ماه، سالانه برای 5000 مشترک ایمیل ارسال کنید.
پرداخت سالانه؛ بنابراین اگر قصد دارید در طول سال ایمیل ارسال کنید، از این مدل قیمت گذاری استفاده کنید. اقتصادی تر خواهد بود.
Mailchimp همچنین هزینه پرداخت دیگری به نام go you as pay دارد.

اگر شما به طور مکرر و ماهانه ایمیل ارسال نمی کنید، می توانید زمانی که می خواهید ایمیل بفرستید، اعتبار بخرید. شروع قیمت از هر ایمیل 03.0 دلار است و طبیعتاً با افزایش حجم ایمیل های ارسالی، قیمت هر ایمیل نیز کاهش می یابد. برای ارسال ایمیل به بیش از 5000 مشترک، هزینه هر ایمیل 02.0 دلار خواهد بود.

با مزایای ایمیل مارکتینگ آشنا شوید

نتیجه گیری از سه ابزار بازاریابی ایمیلی
صرف نظر از اطلاعات ذکر شده در بالا، این شما هستید که انتخاب می‌کنید کدام ابزار بازاریابی ایمیلی را با توجه به اهداف تجاری خود انتخاب کنید.
بودجه و تقاضای مشتری خود را انتخاب کنید. از مطالب فوق می توان نتیجه گرفت که:
ابزار MailChimp برای مبتدیان و مشاغل کوچک مناسب است. استفاده از این ابزار رایگان است سبک بودن در قسمت های مختلف آن برای شروع بسیار مناسب است. همانطور که تجارت شما رشد می کند، مراقب باشید
ابزار دیگری را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. ابزار MailChimp برای افرادی که تجارت آنلاین یا تجارت الکترونیکی دارند نیز مفید خواهد بود.
استفاده از سیستم اتوماسیون در MailChimp آسان است. ابزار Mailerlite برای افرادی که درآمد زیادی ندارند یا وبلاگ نویسی سرگرمی دارند بسیار مناسب است.
هزینه ابزار Monitor Campaign بالاتر از سایر ابزارهای رقیب است. همچنین به دلیل نبود قالب رایگان، بسیاری از مشاغل کوچک از این ابزار استفاده نمی کنند.

اگر از هر یک از این ابزارها استفاده کرده اید، لطفا نظر و تجربه خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. اگر سوالی در مورد بازاریابی ایمیلی دارید، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

فهرست