5 ابزار بازاریابی در روش اس مارکتینگ

SMARKETING

5 ابزار بازاریابی در روش اس مارکتینگ – ابزارهای بازاریابی زیادی وجود دارد که می توانید برای فرآیند بازاریابی از آنها استفاده کنید، اما در اینجا برخی از موارد مورد علاقه ما وجود دارد:

Sales + Marketing = Better Together

  1. Salesforce

Salesforce یک ابزار قدرتمند مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است که به سازماندهی سرنخ ها و فرصت های فروش شما کمک می کند.

با استفاده از این ابزار، می توانید به تیم فروش و بازاریابی خود کمک کنید تا اطلاعاتی در مورد چشم اندازهای خود به اشتراک بگذارند، کمپین بسازید و گام های بعدی را بردارید.

برخی از ویژگی های کلیدی Salesforce عبارتند از:

  • دید پرنده ای از سرنخ ها و فرصت های خود داشته باشید
  • کمپین هایی را از ابتدا یا با الگوهایی ایجاد کنید تا به شما کمک کند در استراتژی بازاریابی خود بمانید
  • جلسات را برنامه ریزی کنید، فعالیت ایمیل را پیگیری کنید، و موارد دیگر
  • با Salesforce می‌توانید ROI را برای تمام تلاش‌هایتان در یک مکان اندازه‌گیری کنید که برای همه اعضای تیم شما قابل دسترسی است.
  1. LeadFuze

LeadFuze یک ابزار فروش و بازاریابی است که به شما کمک می کند تا یک گردش کاری برنده برای تیم فروش خود ایجاد کنید.

این یک CRM بصری و سازگار با موبایل است که در هر زمان و هر مکان از هر دستگاهی قابل دسترسی است.

با LeadFuze، اطلاعاتی در مورد موفقیت هر سرنخ با سیستم گزارش دهی آسان آنها دریافت خواهید کرد، بنابراین می توانید معاملات بیشتری را ببندید!

این یک شرکت داده است که به تیم های فروش و بازاریابی بینش هایی در مورد پایگاه مشتریان خود ارائه می دهد. این به شرکت‌ها کمک می‌کند تا افرادی را که به آنها می‌فروشند درک کنند تا بتوانند بهتر بفروشند.

ماموریت آن ساده است – با ارائه اطلاعات مورد نیاز در زمان مناسب برای بازاریابان و فروشندگان، انجام وظایف خود را آسان تر می کند. این اطلاعات در مورد جمعیت شناسی، روانشناسی، علایق، رفتارها و قصد خرید ارائه می دهد.

به این ترتیب می توانید از حدس زدن خواسته های مشتریان خود دست بردارید و دقیقاً آنچه را که نیاز دارند به آنها بدهید. و ابزارهای عالی هم داشت!

بازاریابی با LeadFUze

برخی از ویژگی های کلیدی LeadFuze عبارتند از:

  • رابط کاربری آسان که به شما امکان مشاهده سریع و آسان داده های خود را می دهد
  • هشدارهای ایمیل برای کمپین های بازاریابی روشنگر درست در صندوق ورودی
  • ابزارهای تجسم مانند نمودارها، گزارش ها، نقشه های حرارتی و غیره که تنها با یک کلیک یک نمای کلی از آمار پایگاه مشتریان شما ارائه می دهند.
  • داشبورد قابل تنظیم برای پیگیری داده ها و کمپین های خود
  • قسمت جستجو برای یافتن اطلاعات مورد نیاز در اسرع وقت.
  1. Salesloft

Salesloft یک نرم افزار همه کاره فروش و بازاریابی است که به شما کمک می کند کار خود را بهتر انجام دهید. با Salesloft، می توانید معاملات بیشتری را در زمان کمتری با سیستم گزارش دهی آسان آنها ببندید، بنابراین می توانید معاملات بیشتری را ببندید!

بهترین ابزار ردیابی سرنخ را در بازار برای استفاده بازاریابان دارد. این یک راه حل مبتنی بر ابر با داده های قابل اعتماد ارائه می دهد و همه چیز در دسترس شماست.

علاوه بر این، دارای ادغام های عالی نیز می باشد! برای ردیابی آسان معاملات، می‌توانید CRM خود را به Salesloft متصل کنید، یا می‌توانید از طریق Gmail با ابزار آنها ایمیل ارسال کنید. و بهترین بخش این است که آنها یک آزمایش رایگان ارائه می دهند تا بتوانید قبل از خرید آنها را بدون خطر امتحان کنید!

برخی از ویژگی های کلیدی Salesloft عبارتند از:

  • سیستم گزارش دهی آسان
  • راه حل مبتنی بر ابر با داده های قابل اعتماد
  • ادغام های عالی
  • آزمایشی رایگان برای امتحان بدون ریسک قبل از خرید!
  1. Dynamics 365 Sales

ابزاری که توسط مایکروسافت برای کار با مجموعه بهره وری آنها طراحی شده است، Salesloft در چند سال گذشته به شدت محبوبیت یافته است. ابزارها و خدمات متنوعی را برای بازاریابان در سطوح مختلف ارائه می دهد: از مدیران بازاریابی سطح پایه تا حرفه ای های باتجربه. بهترین بخش این است که می توانید آن را بدون خطر در طول دوره آزمایشی خود امتحان کنید!

آنها ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند:

  • سیستم گزارش دهی آسان، با داده های ذخیره شده در ابر تا همیشه قابل اعتماد و در دسترس باشد. پس از ایجاد هرگونه تغییر در حساب شما، داده ها بلافاصله به روز می شوند. همچنین گزارش های نامحدودی را ارائه می دهد!
  • آنها در ادغام عالی هستند – آنها دارای بیش از 15 ادغام خارج از جعبه با ابزارهای تجاری محبوب و CRMها و همچنین یک API سفارشی هستند.
  • آنها یک راه حل پیشرفته بازاریابی ایمیلی را ارائه می دهند که به طور پیش فرض بدون هرزنامه است، با توانایی تقسیم خطوط موضوع آزمون برای حداکثر نرخ باز. همچنین می‌توانید کمپین‌های قطره‌ای راه‌اندازی کنید تا روند پرورش سرنخ خود را دنبال کنید!
  • پشتیبانی مشتری آنها 24/365 در دسترس است – آنها نمی توانند زمان پاسخگویی را تضمین کنند، اما همیشه کسی است که محصول را می شناسد.
  1. Keap

Keap یک پلت فرم بازاریابی هوشمند است که با سرویس ابری خود ذخیره سازی نامحدود داده را ارائه می دهد. همچنین می توانید یک کمپین ایمیل پیشرفته به صورت رایگان دریافت کنید!

این می تواند توسط تیم فروش و بازاریابی شما استفاده شود تا در راس سرنخ ها و مخاطبین مشتری قرار بگیرد.

برخی از ویژگی های کلیدی Keap عبارتند از:

  • سرنخ های جدید پیدا کنید
  • با مخاطبین در تمام کانال های خود (مانند ایمیل، رسانه های اجتماعی) ارتباط برقرار کنید.
  • رشد و پرورش روابط برای حداکثر بازگشت سرمایه
  • وفاداری مشتری را از طریق خدمات شخصی سازی شده متناسب با نیازهای آنها ایجاد کنید

نتیجه گیری

بازاریابی هوشمند راهی عالی برای صرفه جویی در زمان و هزینه در فعالیت های بازاریابی است.

نکات بالا می تواند به شما کمک کند تا سیستم های تجاری بازاریابی را برای شرکت خود شروع کنید و بهترین نتایج را به دست آورید.

ترجمه و تالیف: رزا خادمیان / دکتری حرفه ای مدیریت تحول دیجیتال

 

چاپ آگهی در روزنامه استانی 5 ابزار بازاریابی در روش اس مارکتینگ

موضوعات مرتبط با 5 ابزار بازاریابی در روش اس مارکتینگ:

اس مارکتینگ و هدف آن چیست

6 گام برای ادغام فروش و بازاریابی